красота

Масаж на лицето или как да намалим бръчките

30-12-2020 08:46
Може да го практукувате и у дома, докато измивате лицето си, нанасяте серум или крем, стигат дори 5 минутиМасаж на лицето или как да намалим бръчките
Clinica.bg

press@clinica.bg
Знаете ли, че съществува добре пазена тайна, която помага за поддържането на млад и сияен външен вид? Масажът прави кожата здрава, като същевременно осигурява релаксация на мускулите. Той носи разкрасителен и отпускащ ефект, който може да ви накара да се чувствате и изглеждате добре. Искате да разберете повече за неговото влияние и другите му ползи - ще намерите отговора в следващите редове.

Антистареещ ефект


Както при масажа за тяло, така и този за лице стимулира циркулацията на кръвта и протеините в тъканта. Той не просто намалява подпухналостта, но и създава по-сияен външен вид. Масажът също така ще увеличи производството на колаген, което предотвратява образуването на бръчки - така получавате естествен лифтинг ефект.


Намаляване на напрежението


Друго предимство на масажа е, че облекчава напрежението. Точно както тренировките стягат и тонизират мускулите, карайки тялото ни да се чувства и изглежда добре, така и масажът на лицето работи по същия начин. Той действа върху лицевите мускули, като ги отпуска, същевременно повдига кожата и я прави по-стегната.


Подпомага заличаването на белези


Ако имате белези, които са в процес на заздравяване, масажът може да помогне за тяхното заличаване. Масажирайки зоните около тях, увеличавате притока на кръв, отпускате околните тъкани и по този начин неравностите имат по-голяма възможност за изравняване.

През 2014 г. излиза проучване, което потвърждава, че масажът може да облекчи състояния като сърбеж, болка, чувствителност и да намали видимостта на релефни белези от изгаряния, благодарение на увеличения приток на кръв.


Масаж у дома


Масажът осигурява естествено подмладяване, а за него не е необходимо много - можете да масажирате, докато измивате лицето си, докато нанасяте серум или крем. Независимо дали имате 5 свободни минути или цял час, можете да създадете рутина, която да изпълнявате всеки ден. Важно е да бъдете постоянни, за да поддържате добрата форма на мускулите и кожата. Движете пръстите си нежно, като прилагате известен натиск или се възползвайте от помощта на масажор. При лицевия масаж е необходимо да фокусирате вниманието си върху всяка зона за около 20-30 секунди, а движенията, които правите трябва да бъдат насочени винаги нагоре и никога надолу.


Масажът е чудесен начин 

да получите допълнителни лечебни и подмладяващи ползи, докато третирате определени проблеми или просто прилагате ежедневната си грижа. Наслаждавайте се на процеса и бъдете търпеливи - сами ще забележите промените, които настъпват във външния ви вид, а те гарантирано ще ви донесат удовлетворение. Не забравяйте, че в основата на здравата и красива кожа стоят правилно хранене, спортуване и пълноценна почивка.


Как да отслабнем здравословно и трайно

Как да отслабнем здравословно и трайно

С протеини хабим двойно повече енергия, отколкото приемаме, вечер не бива да ядем въглехидрати, съветва проф. Донка Байкова
Сладък ден на влюбените и за диабетиците

Сладък ден на влюбените и за диабетиците

Тези пациенти могат да заменят захарта със стевия, еритрол или сироп от агапе, казва д-р Станимира Станчева-Василева
Грижа за суха коса

Грижа за суха коса

Маската за коса остава универсалното средство за профилактика и лечение на този проблем, категорични са експерите
Как да изберем крем против бръчки през бременността

Как да изберем крем против бръчки през бременността

Козметиката трябва да е съобразена с нуждите на вашата кожа, а безопасните съставки включват витамин Е, розово масло, екстракт от лайка, пантенол или витамин С
На море с рецепта от доктор

На море с рецепта от доктор

Медиците в Канада предписват часове сред природата, тази година дават на пациентите карти за пропуск в 80 обекта
Превърнете своите мечти в цели

Превърнете своите мечти в цели

Едно ново начинание за доброто физическо и ментално здраве е идеално за добра и успешна нова година, казва д-р Цветеслава Гълъбова
Любовта ни дава криле

Любовта ни дава криле

Хората живеят много по-освободено, с разчупени граници, това е една от причините за нестабилността на връзките, казва Таня Илиева

Да събудим метаболизма за 15 минути

Да събудим метаболизма за 15 минути

Ежедневната кратка тренировка гори мазнини, става навик и в един момент организмът сам започва да я търси, казва Стела Колева
Бърн аут ли сте?

Бърн аут ли сте?

Преценете сами, като отговорите на 13 лесни въпроса, подбрани от експертите по човешки ресурси

Как да спортуваме в пандемия

Как да спортуваме в пандемия

Влизането във форма е маратон, а не спринтова отсечка, движете се 45 минути дневно за здраве, точно сега не се пренатоварвайте, казва Ванко Георгиев
1 2 3 4 5 ... 8 »
Видео преглед

По следите на здрaвната реформа с clinica.bg

СПРАВОЧНИК
Какво очаквате от новия здравен министър?

Април 2024 Предишен Следващ