Властта става електронна

По данни на Държавна агенция „Електронно управление" досега 188 администрации на централно и местно ниво са реални участници в електронния обмен на документи. Крайният срок за всички администрации да обменят документи по електронен път е 1 ноември 2018 г. Въвеждането на тази практика на по-ранен етап има за цел към края на годината системата вече да функционира пълноценно, а междувременно да влезе в сила наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги.
Въвеждането и прилагането на единен протокол в електронния обмен на документи в администрацията гарантира намаляване необходимото време за изпращане, получаване и завеждане на кореспонденция между различните ведомства и ще повлияе положително процесите по предоставяне на административни услуги на гражданите и на бизнеса.

Проф. Ангелов оглави Съветa за съвместно управление

България на крачка от редовен кабинет

Радев връчва първия мандат на 15 януари

Първият мандат - след Нова година

Фалстарт с избора на шеф на НС

Седем протеста за старта на парламента

Девет партии в парламента

Кабинетът встъпи в длъжност

Главчев отново кандидат за премиер
