Националната система за спешни повиквания всеки момент може да спре, алармират от МВР
Clinica.bg
press@clinica.bg
Ускорена процедура за поддръжка на Националната система за спешни повиквания е обявило Министерството на вътрешните работи. Ведомството е отделило 7 млн. лв. по обществена поръчка, за да подобри работата на тел. 112, който от април 2015 г. е оставен без поддръжка и всеки момент може да спре.
Желаещите да поддържат системата могат да подават офертите си до 8 декември. Задачата им е да възстановят нормалната работа на тел. 112, тъй като системата е с "нарушени основни функционалности и това
поставя в риск живота и здравето на граждините",
се казва в мотивите на министерството. Фирмите трябва да доставят и въведат в експлоатация ново оборудване, както и частично да се подмени амортизираният хардуер в районните центрове в София и Русе. Необходимо е също така софтуерът за спешни повиквания да се актуализира до последна версия и да се осигури възможност хората със слухови и зрителни увреждания да подават сигнали
чрез кратки съобщения от мобилните си телефони (sms).
От кандидатите се очаква да осигурят 2-годишна техническа поддръжка на системата и да сведат времето, в което тя не функционира, поради неизправност, до 52 минути за всичките 356 поредни дни в годината.
Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки. Политика за бисквиткитеСъгласен съм