Здравни инфлуенсъри в Тик Ток
Един от всеки четирима млади
възрастни активно търси новинарско съдържание в платформите на социалните медии, включително TikTok. "Знаем, че милиони хора идват в TikTok всеки ден, за да споделят и да намерят общност във всички области на живота си, включително и в областта на благосъстоянието, и се стремим да гарантираме, че те могат да намерят надеждна информация по тази важна тема. Ето защо днес се радваме, че си сътрудничим с мрежата от здравни инфлуенсъри Fides на СЗО, за да засилим още повече този ангажимент, като предоставим на общността ни ангажиращо и авторитетно съдържание за психичното благополучие", казва Валиант Ричи, глобален ръководител на отдел "Доверие и безопасност" и партньорства в TikTok.
Мрежата Fides на СЗО, стартирала
през 2020 г., мобилизира създателите на здравно съдържание, за да се противопоставят на дезинформацията и да издигнат на по-високо ниво основаното на доказателства съдържание. С общност от над 800 създатели, достигащи до 150 милиона души в различни платформи, Fides може да помогне за засилване на целенасочената, надеждна комуникация, за да се помогне на хората да имат достъп до по-добра здравна информация.
"Създателите, които разбират нуждите
на своята аудитория, имат уникалната възможност да преодолеят пропастта между науката и ежедневието. Именно тук СЗО може да се намеси, за да подкрепи влиятелните личности в предоставянето на информация, основана на доказателства, като гарантира, че разговорите за здравето в платформи като TikTok са едновременно въздействащи и информирани.", каза д-р Ален Лабрик от СЗО