Пфайзер най-голям рекламодател на Оскарите

Компанията е похарчила 3.8 млн. долара
за този спот - точно толкова, колкото ViiV Healthcare е инвестирала в рекламата "Prep Without Pills" на своя препарат за лечение на ХИВ PreP Apretude.
На четвърто място беше един необичаен участник - Министерството на здравеопазването и човешките услуги на САЩ със своя телевизионен клип „Updated COVID Protection". За 30-секундната реклама за осведоменост за инфекцията ведомството е похарчило 1.9 милиона долара. Целта й бе да мотивира хората да си сложат от най-новите бустерни дози ваксини.
На последно място, но не и по важност,
е Novartis и нейната реклама за лекарството за рак на гърдата Kisqali "Long Live". Голямата фармацевтична компания е похарчила малко под 1 млн. долара за единствения спот.
Общо за тези реклами са похарчени около 14.2 млн. долара. Учудващо, но именно Ozempic на Ново Нордиск зае централно място, когато водещият и комик Джими Кимел го открои в една от шегите си, казвайки - "Когато се оглеждам в тази зала, не мога да не се запитам: "Дали Ozempic е подходящ за мен?". Това е препратка към честото използване на лекарството извън етикета като средство за отслабване за известни личности. Медикаментът е лицензиран само за диабет.

Лекари рисуват в помощ на онкоболни деца

Лекари на футболен турнир срещу агресията

Б.Т.Р. пеят срещу пушенето

Честит празник на буквите!

Плакети за шампионите с трансплантирани сърца

„Награди Варна" за Медицинския университет

Oтхвърлиха иск срещу Гугъл от пациенти

Двама медици с награди "Питагор"

Двама с приз „глобални лидери" от СЗО
