Пак фалшива реклама с име на лекар
В тази връзка д-р Даскалов
би искал да увери своите пациенти и всички хора, които попаднат на фалшивите публикации, че никога и под никаква форма не е давал съгласието си за участие във въпросните реклами. Има редица очни състояния при които операция не само е необходима, но е и единствената алтернатива пред това човек да изгуби зрението си.
Освен че уронват доброто име на
д-р Даскалов, такъв род публикации крият риск за здравето на пациентите, които им се доверят. Участието в реклама на медицински продукти противоречи на професионална етика на д-р Даскалов, с която той никога не би направил компромис.
Това е поредната подобна злоупотреба.
Както clinica писа, подобни практики станаха повод миналия месец прокуратурата за започне разследване по сигнал за невярна информация, използвана е реклама за хранителна добавка в интернет. Той бе подаден от началника на Клиниката по очни болести към УМБАЛ "Александровска" проф. Александър Оскар.

Балансираме дефицита със специализанти

Обнародваха промените в надзора на туберкулозата

14% от украинските бежанци у нас са медици

По-скъпи денталните услуги заради инфлацията

Чакаме ХЕМС през юли

Нов ръст на скарлатината

Търсят кадри за спешната помощ по въздух

85 кандидати за стипендии от БЛС

Бумът на скарлатината чак до май
