Бърн аут ли сте?

КОВИД доказа на всички за пореден път, че човешките ресурси са най-важни и за съжаление недостатъчни. Здравеопазването е сфера, в която дефицитът на кадри е особено голям, но не е единствената подобна област на икономиката ни. Това пък често води до обременяването с повече работа и бързото „прегаряне" на работещите. Бърн аут ли сте, трябва ли да вземете мерки, може лесно да прецените сами, като отговорите на долните 13 въпроса. Те са подбрани от експертите на Mind Tools, една от най-големите дигитални платформи в света за развитие на човешките ресурси.
1. Имате ли негативна нагласа към работата си?
2. Искате ли да си тръгнете от офиса, колкото си може по-бързо?
3. Чувствате ли се уморени и апатични, когато става дума за професионалните ви задължения?
4. Можете ли да спите?
5. Отсъствате ли от работа често?
6. Чувствате ли се празен?
7. Имате ли често главоболие, болки в гърба или други неразположения?
8. Лесно ли се дразните от колегите или клиентите си?
9. Минават ли мисли, че работата ви е безсмислена?
10. Дистанциран ли сте емоционално от колегите си?
11. Смятате ли, че усилията ви не са оценени?
12. Обвинявате ли другите за грешките си?
13. Обмисляте ли да напуснете работа?
Ако на повечето въпроси сте отговорили положително, може би е време да намалите темпото и да потърсите помощ.

Как да изберем крем против бръчки през бременността

На море с рецепта от доктор

Превърнете своите мечти в цели

Любовта ни дава криле
Хората живеят много по-освободено, с разчупени граници, това е една от причините за нестабилността на връзките, казва Таня Илиева

Да събудим метаболизма за 15 минути

Масаж на лицето или как да намалим бръчките

Как да спортуваме в пандемия

70% от българите се имат за здрави

Балчик наложи мораториум на 5G мрежата
